poniedziałek, 7 stycznia 2013

nowa super żarówka: High Power LED 9W AR-111 G-53

Cechy:
  • Czas życia: ponad 50 000 godzin
  • żarówka ze 111 mm reflektorem aluminiowym
  • Niska emisja ciepła, temp. poniżej 550C dla mocy 9W
  • Nie zawiera rtęci lub innych szkodliwych związków nieorganicznych
  • Brak emisji promieniowanie UV i IR
  • Wysoka wydajność świetlna: 135 Lm/Wat dla św iatła białego
  • Homogeniczna emisja światła
  • Aluminiowy radiator zapewniający znakomitą efektywność termiczną
  • żarówka 9W AR111 LED osiąga emisję światła równą żarówce halogenowej o mocy 70W.
  • Spełnia wymogi bezpieczeństwa: CE i RoHS
  • Działa w systemach elektrycznych o napięciu 110-265V AC
Typowe zastosowania:
  • Programy energooszczędne
  • Energia odnawialna
  • Oświetlenie zewnętrzne/punktowe
  • Oświetlenie magazynów
  • Oświetlenie wystaw
  • Oświetlenie komercyjne
  • Oświetlenie nastrojowe pomieszczeń (opcjonalnie 12-24V AC/DC)

2 komentarze:

  1. Faktycznie żarówka ma całkiem fajne parametry i ja jestem ogólnie zwolenniczką jeśli chodzi o oświetlenie typu LED. Chodzi mi przede wszystkim o niższe zużycie prądu, gdyż to przekłąda się na rachunek. Dodatkowo jeszcze przeszłam do operatora https://poprostuenergia.pl/ i dzięki niemu wiem, że moje rachunki za energię będą niższe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dobrą sprawę ja jeszcze nie miałem nigdy okazji posiadać tej żarówki LED i sam korzystam dość często z taśm LED. Jak również napisano na stronie https://sklep.neonica.pl/pl/n/34 to właśnie taśmy LED doskonale wyglądają w naszych wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń